Reviews

Bekijk hieronder de reviews van onze klanten!

Freek de Frel

"Wij zijn zeer tevreden over RAPP. Het is een zeer handige tool om de houtrot te registreren. Mijn opdrachtgevers zijn er altijd erg blij mee. Die vinden het PDF bestand altijd heel overzichtelijk."

www.elk.nl

Bart Brouwers

"RAPP is de tool voor ons waarmee veel tijd wordt bespaard. Hiermee verzamelen we snel en overzichtelijk informatie over onze werken. De App is op vele manieren te gebruiken en naar eigen wens in te richten. Wij zijn er erg tevreden over. Tevens is de backoffice goed bereikbaar voor hulp en informatie, dat is ook een pluspunt."

www.rudiejansenschilders.nl

Dylan Theunissen

"Rapp; fijne applicatie om het geheel mee te inspecteren en om onze opdrachtgevers te voorzien van een duidelijke rapportage met een kostenoverzicht. Daarnaast kunnen wij tijdig reageren op afwijkingen in de uitvoering doordat wij alles ook registreren kunnen wij het geheel monitoren of alles goed loopt. Indien er grote afwijkingen zijn kunnen wij dit direct rapporteren naar de opdrachtgevers. Onze houtrotspecialisten moesten even wennen om digitaal te gaan werken maar inmiddels kunnen wij niet meer zonder."

www.evisiun.nl

Gert Woudenberg

"Ik werk nu een half jaar met de renovatie app. Het werkt makkelijk en is zeer overzichtelijk. Voor de klant maakt de app een duidelijk inventarisatierapport met uitleg van de gebruikte codes."

www.beekschilders.nl en www.houtherstel.nl

Liane Ploeg

"Onlangs zijn we gestart met RAPP. Wij zijn erg tevreden over het traject van aanschaf tot implementatie. Nu gaan we kijken of we over het gebruik net zo enthousiast zijn."

www.guldie.nl

Hans Popken

"Dankzij RAPP kunnen wij nu snel én éénvoudig inventariseren en registreren. Wijzelf en onze opdrachtgevers zijn ontzettend blij met de duidelijke inventarisatie- en registratierapporten. Het programma en de app zijn overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, op kantoor én op locatie. Wij kunnen niet wachten op de versie 2.0!"

www.hvsw.nl

Timco Kistjes

Oog vastgoedadvies B.V.

“Sinds een jaar werken wij met 2 licenties met de RAPP-app naar volle tevredenheid. We gebruiken de RAPP als dienst bij opdrachtgevers bij een tekort aan capaciteit en/of de vraag naar een objectieve inventarisatie van alle voorkomende bouwdelen in een of meerdere complexen. De app is gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en zelf op smaak te maken in de front-office, eenmaal op locatie is een foto van het betreffende bouwdeel of element genoeg om daarna snel en simpel de bijbehorende labels naar de juiste locatie te slepen. Per woning is niet heel snel te zien of je alle gevels geïnspecteerd hebt, een functie om dit aan te vinken zou het geheel nóg overzichtelijker maken maar verder werkt het eenvoudig en snel. Wij werken voornamelijk met twee personen tegelijk, de ene persoon inspecteert, meet, klimt en roept, de andere persoon maakt foto’s en sleept de juiste labeltjes naar de waargenomen gebreken. Verf technische gebreken zoals hechtingsklassen, schades, scheuren maar voornamelijk houtrot en gebreken in de ondergrond kan je naar eigen inzicht en wens van de opdrachtgever toevoegen waardoor het geheel flexibel blijft aan te passen. Eventuele notities of afwijkende gebreken/waarnemingen kunnen eenvoudig toegevoegd worden. Nadat op locatie alle gebreken zijn opgenomen, rest er slechts nog een laatste check op kantoor om alle labels nog even recht te zetten, aan te vullen of te verwijderen, notities corrigeren en een rapport te genereren.

Enkele voordelen:

  • Opnames hoef je niet meer uit te werken op kantoor, je kunt door middel van de invoer op locatie een offerte met rapportage opstellen en versturen.
  • Opdrachtgevers hebben direct inzage in het aangeboden, geen uitleg nodig door de duidelijke foto rapportages.
  • Budgetoverschrijding tackel je vooraf door een snelle opname uit te voeren.
  • Minder overlast voor bewoners of gebruikers van een complex doordat er slechts 1 partij inventariseert.
  • Alle schades zijn exact inzichtelijk te maken waardoor stelposten niet meer nodig zijn.
  • Geen onduidelijkheden meer voor de uitvoer, wat heb ik nodig, hoe lang doen we er over, wat wordt er van me verwacht?
  • In uitvoer niet meer zoeken naar de uit te voeren werkzaamheden per woning, gevel of bouwdeel.
  • Geen losse foto’s en eenheden om bij elkaar te zoeken, door de registratie wordt alles netjes, overzichtelijk en geordend in één rapport gebundeld dit kan tevens als factuur worden gebruikt.
  • Geen verrassingen achteraf, je kan alles monitoren in de backoffice overzichten, uitgevoerde werkzaamheden extra werkzaamheden, balansen tussen opgenomen en uitgevoerde werkzaamheden.”

 

www.oogbv.nl

Hein Kwint

Schilderbedrijf Peters van Ton B.V.

“Wij maken gebruik van RAPP sinds begin 2020. Hierbij hebben wij het gemak ontdekt van het gebruik van de app op de werkvloer alsook in de backoffice.

De app is simpel en eenvoudig in gebruik wat het op de werkvloer prettig maakt om mee te werken. Ook kan het uitvoerend personeel eenvoudig opmerkingen toevoegen van eventuele aparte situaties die niet in de basisgegevens zijn toegevoegd. Daarmee krijgt de opdrachtgever een helder beeld wat er is aangetroffen in het werk en hoe het is uitgevoerd.

Onze mensen op de werkvloer zijn hiermee heel erg geholpen doordat zij snel en eenvoudig alles kunnen vastleggen op een project. Zij willen tenslotte ook het liefst hun werkzaamheden uitvoeren zonder al te veel bezig te moeten zijn met administratief werk.

Doordat de mensen op de werkvloer aan het eind van de dag de gegevens synchroniseren heeft de backoffice ook direct inzicht in de uitgevoerde werkzaamheden. Ook is in het programma eenvoudig om voor iedere unieke opdrachtgever een eigen basis met gegevens met zijn eigen prijzen aan te maken. Daarbij is meteen het logo van de opdrachtgever toe te voegen waarmee je iets overdraagt wat voor henzelf herkenbaar is.

Als zij een compleet overzicht ontvangen van met foto’s onderbouwde werkzaamheden van hun eigen pand(en) en met hun eigen logo op het voorblad is dat een stukje sales wat zichzelf verkoopt. Daarmee is een opdrachtgever goed te informeren en hebben zij voor hun eigen administratie meteen een helder naslagwerk.

Kortom de ervaringen van het uitvoerend personeel en opdrachtgevers zijn positief en levert ons als uitvoerend bedrijf veel (tijd)winst op.”

www.petersvantonschilders.nl

Ontdek de mogelijkheden

Tijd besparen met de inventarisatie, documentatie, rapportages en urenregistratie? Ontdek de mogelijkheden!